پسرم یه سره دستش تو دهنشه ضرر نداره؟

۳ پاسخ

ن گلم دختر منم دستش تو دهنشه انقدمیک میزنه تا عوق بزنه باز میک میزنه😂

پسر منم همینه

ن عزیزم
یزدان هم ب جای ی انگشت دوتا انگشت همش دهنشه😅

سوال های مرتبط

مامان سامیار و تودلی مامان سامیار و تودلی هفته سی‌ودوم بارداری