تیروئید پرکار دارم و کم خونی برا بچه مشکلی نداره

۷ پاسخ

منم تیروئیدپرکاردارم دارومصرف میکنم مشکلی نیس کمخونی هم قبل بارداریم شدیدداشتم قرص اهن میخوردم الانم میخورم

برای کم خونی هم دکتر بهت قرص اهن میده بخوری نترس

هرچی زودتر بری زیر نظر متخصص بهتره و مشکلی پیش نمیاد برای نینی
اما اگه دیر بری خوب نیست برای نینی

حتما برو دز دارو بگیر از دکتر غدد
تیروئید تو بارداری خیلی مهمه کنترل بشه

برای تیروئید باید حتما تحت نظر دکتر باشید

نه فقط داروهاتو مصرف کن

دارو میخوری برا تیرگئیدت؟مال منم پرکار بود دکتر دارو نداد

سوال های مرتبط

مامان گلسا مامان گلسا هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان دوقلو ها مامان دوقلو ها روزهای ابتدایی تولد