۲ پاسخ

اين تخصص مادربزرگ هاي اصفهانيه

مامان بابای من این شکلی میپخت...ترکیبات سبزی خورشتی میریزه یا پلویی ...سبزیش یکم درست خورد میشه مثل سبزی پلو....( من خودم همون سبزی خورشتیامو میریزم🤣😅😅😅😅
گوشتم مثل گوشت ابگوشتی تیکه ای و یه تیکه دنبه ام میندازی ....لوبیاشم لوبیا سفید میریخت ( من با لوبیا کشاورزی یا لوبیا چیتی هم پختم خوش طعم تر بود به نظرم) همه اینارو میریزی تو زودپز یا قابلمه اب اضافه میکنی و نمک و فلفل و زردچوبه

سوال های مرتبط

مامان آیسان و آرمان مامان آیسان و آرمان ۳ سالگی