مامانا کسی هست که به بچش هیچ حسی نداشته باشه؟؟

تصویر
۲۳ پاسخ

اگر منظورت بارداریه که طبیعیه اگر بعد از به دنیا اومدنش طولانی شده احتمالا افسردگی بعد از زایمانه و باید درمان بشه چون وقتی درمان میشه تازه آدم می‌فهمه چرا زودتر درمانش نکرده و چقدر سختی کشیده

تمام حس های دنیا و به بچم دارم 🥰

نه مگه میشه چنین چیزی اول بچم بعد خودم

بله من
بعد زایمان تا همین دوسه ماه پیش حس خاصی تداشتم
گاهی دلم میخواست بزارمش و برم فرار کنم
افسردگی بعد زایمان اینه عزیزم من دچارش شدم الان بهترم

اگر بارداری خیلی نرماله این حس ،حتی بعد از زایمان ممکنه چند وقت طول بکشه که به بچه حسی پیدا کنی ولی اگر مدت زیادی گذشته. و حسی نداری به احتمال خیلی زیاد افسردگی بعد از زایمان داشتی و درمان نشده

من تو بارداری حس نداشتم

من وقتی باردار بودم نداشتم چون ناخواسته بود و قصد سقط داشتم ولی وقتی بدنیا اومد واقعا خیلی خداروشکر کردم بخاطرش چون پاقدمش هم خوب بود خونه خریدیم

تصویر

من تو بارداری دلم میخواست از شکمم درش بیارم بوسش کنم دوباره بذارم تو شکمم
الان که کنارمه میخوام بخورمش😟

من از لحظه اول بارداری تاهمین لحظه ک تو بغلم خوابه میمیرم براش و باتمام وجودم دوسشدارم
حتی ساعتها میشینم واسه لحظاتی ک کم طاقت شدم و بچمو دعواکردم اشک میریزم ک چ مادر بدی هستم

چ باردار بودم چ الان عاشقشم🥹

چرا همچین حسی پیدا کردی؟؟

اصلننن
اصلن در رابطه به بچه ام مغزم از کار میوفته اگر کسی بخواد کاری کنه ....

من تو بارداری و تا زمانی ک ندیده بودمش حس خاصی نداشتم حتی لحظه ای ک ب دنیا اومد هم مثل بقیه بغضی نشدم ولی وقتی رفتم ان ای سی یو دیدمش دیگه از اون لحظه نتونستم ازش جداشم و اصلا این حس دست خودم نبود یک دفعه عاشقش شدم

مگ میشه عزیزمممم ...بزار بدنیا بیاد میشه یه تیکه از وجودت ...الان شاید حسادت میکنی ک قراره شوهرتو ازت بگیره😂😂😂

مگ میشه

من وقتی بچم خابه میشینم نگای جز به جز اجزای صورتش میکنم قربون صدقش میرم
مگگگگ میشه حس نداشت

نمیدونم شاید باشه کسی

تو بارداری نداشتم و تصور میکردم به دنیا بیاد بهم بدنش میگم نمیخوام ببینمش ببرینش

خدا نکنه سه تا بچه دارم برای هر سه تا جونم در میره

نه.

معلومه که نه😐😐

مگه میشه

وای نه منکع بدون بچم یک ساعت نمیتونم

سوال های مرتبط