خانوما این سنو وزن ۳۲ هفته رفتم خوبه یانه

تصویر
۲ پاسخ

خوبه سعی کن چیزایی بخوری وزن بگیره

وزنش کمه
من 32 هفته 2100 بود موقع زایمان 3400بدنیا اومد

سوال های مرتبط

مامان سلنا🫀🐣🧿 مامان سلنا🫀🐣🧿 ۱ ماهگی