۷ پاسخ

سلام عزیزم شما گفتید رحمتون دوشاخه میشه بگید پیش کدوم دکتر تو مشهد رفتید و بارداریتون چطوری بوده توروخدا جواب بدید

من به دختر ۸ سالم میدم

دکتر داد به دخترم چون تا ۱۴ماهگی یدونه دندونم نداشت

د۳ میدم تو آزمایش کم داشت

من پسرم دندون درنیاورده بود کلسیم ک دادم سریع دندوناش زد بیرون ۶ تا باهم

سلام من میدم دکترش دادچون گفت راه افتاده باید کلسیم بخوره

اره من چند ماه پیش داام چون داخل ازمایشش کمبود داشت.

سوال های مرتبط

مامان محمدآرمان ❤️❤️ مامان محمدآرمان ❤️❤️ ۲ سالگی