سلام عزیزم شما گفتید رحمتون دوشاخه میشه بگید پیش کدوم دکتر تو مشهد رفتید و بارداریتون چطوری بوده توروخدا جواب بدید
من به دختر ۸ سالم میدم
دکتر داد به دخترم چون تا ۱۴ماهگی یدونه دندونم نداشت
د۳ میدم تو آزمایش کم داشت
من پسرم دندون درنیاورده بود کلسیم ک دادم سریع دندوناش زد بیرون ۶ تا باهم
سلام من میدم دکترش دادچون گفت راه افتاده باید کلسیم بخوره
اره من چند ماه پیش داام چون داخل ازمایشش کمبود داشت.
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.