۱۳ پاسخ

بعد هر وعده ۳۰ سی سی

من آب جوشیده میدم نمی‌دونم چرا شکمش زود کار می‌کنه

بله دیگه ۵ ماهشه بده منم میدم آب جوشیده ی ولرم میدم که دل درد نشه سرد نمیدم

من آب جوشیده ولرم میدم

اره حتما باید جوشیده دمای محیط باشه

من که از اول پنج ماهگی بهش میدم بعضی وقتا یک یا دو قاشق چایی خوری

بچم اصلا آب نمیخوره اصلااااا

آب جوشیده سرد شده فقط

عزیزم اگه غذا هم شروع نکردی اکیه
دکتر به من گفت در حد دو قاشق چای خوری در روز مشکلی نداره
فقط اب جوشیده سرد شده بده
یا اب ماجان بخر
من خودم اب ماجان میدم

منکه گاهی میدم اب جوشیده سرد یا گرم

اگه غذای کمکی روشروع کردی حتما ۱۰دقیقه بعد غذا بهش آب جوشیده سرد شده بده

اگه غذای کمکی شروع کردی آره
فقط آب جوشیده سرد شده مجازه

اگه غذا خور شده نهایت ۳۰ سی سی آب جوشیده سرد شده یا آب تصفیه شده یا اب ماجان

سوال های مرتبط