۴ پاسخ

چیزی نموند دختر من هر چی که توش کدو بادمجون گورجه پیاز یکم درشت تر تو غذا ببینه نمیخوره

دختر منم قبلا بعضی غذاها که نمی‌خورد رو الان میخوره
هرچند از اول عاشق پاستا و پیتزا و لازانیا بود و هست
غذای نونی معمولا نمیخوره به جز صبحونه املت و تخم مرغ
پنیر مربا هم لب نمیزنه

پسر من تا پاییز جیگر نمی خورد اما دیشب خورد دوس داشت

پسر منم اصلا نمیخورد الان دیگه چند وقته میخوره هی خودم نشستم خوردم دید دلش خواست الان دیگه میخوره

سوال های مرتبط

مامان حلما نمک مامان حلما نمک ۳ سالگی