۴۷ سال بی نتیجه
منتظر جنگ دوباره باشیم
دارن چای با کیک میخورن
منتظر جنگیم معلومه توافق نمیشه
چرا حس میکنم اخرش توافقه و حس خوبی ب این توافق ندارم
خواهیم دید چه میشود🤦🏻♀️
منفی
فعلا که خوب پیش نمیره انگاری فکر کنم باید آماده باشیم واسه جنگ دوباره
الان دور سوم و شروع کردن ولی تا الان نتیجه بخش نبوده امریکا کوتاه نمیاد
*نیویورک تایمز به نقل از مقامات ایرانی آگاه: تیمهای فنی ایران و آمریکا شنبه دو دور مذاکره برگزار کردند و احتمالاً گفتگوها فردا یکشنبه نیز ادامه خواهد داشت*
🌐 khabarmohem.ir
✅ @Khabar_Fouri
شصت ب شصت اونا گغتن👍🏻اینا گغتن
مگه از اتاق اومدن بیرون؟😁
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.