۱۱ پاسخ

۴۷ سال بی نتیجه
منتظر جنگ دوباره باشیم

دارن چای با کیک میخورن

منتظر جنگیم معلومه توافق نمیشه

چرا حس میکنم اخرش توافقه و حس خوبی ب این توافق ندارم

خواهیم دید چه میشود🤦🏻‍♀️

منفی

فعلا که خوب پیش نمیره انگاری فکر کنم باید آماده باشیم واسه جنگ دوباره

الان دور سوم و شروع کردن ولی تا الان نتیجه بخش نبوده امریکا کوتاه نمیاد

*نیویورک تایمز به نقل از مقامات ایرانی آگاه: تیم‌های فنی ایران و آمریکا شنبه دو دور مذاکره برگزار کردند و احتمالاً گفتگوها فردا یکشنبه نیز ادامه خواهد داشت*
🌐 khabarmohem.ir
✅ @Khabar_Fouri

شصت ب شصت اونا گغتن👍🏻اینا گغتن

مگه از اتاق اومدن بیرون؟😁

سوال های مرتبط

مامان پسرم مامان پسرم ۲ سالگی
مامان دلوین و تودلی💙 مامان دلوین و تودلی💙 ۲ سالگی
مامان ماهلین مامان ماهلین ۲ سالگی