اسپری لیدوکائین برای دندون درد زدم ضرر داره ؟؟؟؟؟؟؟

۳ پاسخ

به نظرم اکر دکترت صلاح دونست نامه بکیر برو درستش کن میگن تا ۲۸ هفته مجازه دندون پزشکی اما باید نامه دکتر ببری من توی ۴ ماهگی عصب کشی کردم

یبارهیچی نمیشه ولی نزن

نه چیزی نمیشه

سوال های مرتبط

مامان هاکان مامان هاکان هفته بیست‌وهشتم بارداری