۳ پاسخ

آپتامیل
نان سنگینه

اپتامیل بهاره صد در صد

من اپتامیل پرونوترا میدم وزن دهیش معمولیه ولی اطرافیان ک نان میدن انگار وزن دهیش بیشتره ولی ب خاطر سنگین بودنش ندادم از اول ب پسرم

سوال های مرتبط

مامان حسين مامان حسين ۱۱ ماهگی
مامان ترنم و پناه 🐥🐣 مامان ترنم و پناه 🐥🐣 ۱۲ ماهگی