ولی واقعا به همه توصیه میکنم اگه بچه نمیخوایم حتما ایودی بذارین خیالتون راحت شه چون واقعا به اورژانسی و کاندوم نمیشه اعتماد کرد
خیلی خوبه حتما بزن
دردش با بیحسی قابل تحمله نگران نباش یه حالت سوزش داره درد نیست
من سال۹۹زدم،یک قطره ریخت روی چشمم و چشمم کااااملا بیحس شد و اصلا درد نداشتم و خیلیم راضیم بعد این همه سال هیچ تغییر رنگی هم نداده
اگه چشمات ریزه دوطرف بزن اگه درشته فقط بالا رو بزن
درد داره هی انگار فکمیکنی سوزنش میره تو چشمت
ببین درد داره،اگه خیلی نازنازی هستی درد داره
من زدم دردش قبل تحمل بود برام من پایین زدم 800بالا 900واقعا موادشم خوب بود راضی بودم خیلی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.