۵ پاسخ

دکتر من اصلا نمیگیره

دکتر من ۱۰گرفت

باز ددکتر با ۳۰ تومن غمش خوردن داره بیمارستان چیییی همه بالایِ۶۰-۷۰

هزینه سزارین اینجا ۴۰تومنه 🤦🏻‍♀️

والا دکتر هامون این ور سال نامردشدن همه شون ۳۰میلیون کمتر نمیگیرن کرج البته

سوال های مرتبط