سلام دخترا میشه برام دعا کنید دارم میرم انتی نینیم سالم باشه 🥺🥺

۱۱ پاسخ

دخترا همه چی خوبه مرسی از تکتکون 🥺😍

انشالله با خوشحالی برگردی برای کنم دعاکن همچی خوب باشع

انشالاااااا

ایشالله ک همه چیز خوبه نگران نباش عزیزم

الهی آمین که همه چی عالیه 😍

عزیزممم انشالله سالمه خبرش رو بزاز

انشاللللهههههه با سالم بودنش ارامش رو ب قلبت هدیه نیده

ان شاالله عزیزممم
یازده هفته و چند روزی؟😍
زود نیست؟

ان شاالله ک سالمه

ان شاءالله ک همه چی سالمه نگران نباش

ان شاء الله ک همه چی خوب پیش بره ب امید خدا
صلوات برات فرستادم عزیزم
با خبرهای خوب بیای

سوال های مرتبط