۱۱ پاسخ

مبارکه عزیزم واسم دعا کن گلم خیلی خوشحال شدم

پس زودتر برو که باید آمپول بزنی

مبارکههههه بزار چند روز بگذره پررنگتر بشه بعد برو بتات الان پایینه

مبارکه عزیزم
نه صبر کن ی چند روز دیگه برو ک نخای تکرار کنی
و اونجا بهت استرس بدن

اوکیه برو

بهتره بعد از چند روز تاخیر بزاری بی بی چکو

اره عزیزم

علائم چیا داشتی؟

😍😍😍

مبارکه بذار چن روز بگذره که بتا بالا باشه و نیاز نباشه تکرار کنی

اره حاله داره

سوال های مرتبط

مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی هفته پانزدهم بارداری