من بچه اولم سزارین بودم 36هفته و 5روز دلم درد گرفت و رفتم بیمارستان و بچه م به دنیا اومد
من ۳۶هفته و ۶روز سزارین شدم پسرم قرار بود ۱۵آذر باشه شد ۱۹آبان
من 36هفته و 4روز بودم درد داشتم رفتم بیمارستان دکترم اومد گفت بچه کامله سزارین کرد دستگاه هم نذاشت ولی بچه بعدی دردی نداشتم موندم تا تاریخ ک دکتر داد رفتم عنل شدم 38هفته و 5روز بودم
بهترین زمان برای سزارین ۳۸ هفتس
بچه اول احتمالش خیلی کمه ۳۶ -۳۷ به دنیا بیاد
طبیعی معمولا تا ۴۰ هفته میکشه بسته به بدن سزارین هممیفته ۳۷ هفته به بعد
دیگه زایمان زودرس باشه یا شرایط مادر یا جنین متفا ت باشه و بسته به توانایی و شرایط واس هرکی متفاوت
خوب زنگ میزنی به دکترت سریع میاد
این سوال منم هست😶
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.