۱۴ پاسخ

پیاده روی

من ۳۹هفته و پنج روز بودم دنیا اومد دخترم. نه روز زودتر از چیزی که سونوهام گفته بود. معمولاً بچه زودتر از موعد هم میاد

پیاده روی زیاد کن بدنیا میاد😂

هفته های آخر پیاده روی کن پله بالا پایین کن
ورزش اسکات
گربه
و رابطه رابطه
رابطه برای من خیلی تاثیر داشت من ۳۷ هفته سر دخترم رابطه داشتم همون روز رفتم زایشگاه
پرستار گفت دو فینگر باز شدی
گفت استراحت کن این چند روز تموم بشه ۳۸ هفته بیا
منم تا ۳۸ دردی نداشتم خونریزی تم نداشتم دکترم معاینه کرد تو ۳۸ هفته گفت فردا بیا زایشگاه
رفتم یحی نژاد ۸ صبح رفتم ۱۲ دخترم دنیا اومد

من ۳۵ هفته و دو روز طبیعی بدنیا آوردم اردیبهشت پارسال دو هفته دیگ گل پسرم میشه ی سالش

وای منم دقیقا مثل تو میخوام ۳۸ هفته به دنیا بیاد که نمونه واسه اخرای شهریور اخه مامانم اینا باغ انگور دارن سختش میشه مامانم بمونه پیشم

بپربپرکن😂 ازپله بروپایین بالا

ورزش های مخصوص بارداری رو انجام بده. پله هم برو و ماه هشتونیم که شدی بچه شش تا هشت ماهه بغل بگیر راه برو.پیاده روی کن

عه😂 تا میتونی پیاده روی کن و رابطه بدون جلوگیری داشته باش
گرمیجات بخور
پله برو
اسکات بزن
دوش آب گرم بگیر

اگه دکتر یا ماما هم داری بگو تو همون هفته ها برات معاینه تحریکی انجام بدن
من توی ۴۰ هفته، فردای معاینه تحریکی کیسه آبم پاره شد تا شب زاییدم😁😅

مگه طبیعی رایگان نیس بیمارستان!!

چرا نزدیکی کن پیاده روی کن یه شیاف هایی هست خود دکتر بهت میگه میزنی دهانه رحم نرم میشه باز میشه کم کم ولی فکر کنم از هفته ۳۲میده

بذر کتون بخور تا شب میزایی

فقط پیاده روی و ورزش و امید به خدا 😂😂😂

میگم بیمه تکمیلی فاکتورایه انتی و اینارو قبول میکنه یا نه؟؟

سوال های مرتبط

مامان هدیه حضرت علی مامان هدیه حضرت علی ۸ ماهگی