۵ پاسخ

طبیعی باید تا ۴۰صبر کنی یا دردت بگیره بری

سزارین زودتره

من تا جایی که میدونم نهایتش ۹ ماه و ۹ روزه و بیش از این بچه رو نگه نمیدارن و بستری میکنن فکر کنم امپول میزنن برای بارداری

مامانم میگفت سر من دقیقا ۹ ماه و ۹ روز بود و هیچ دردی نداشته دیگه میره میگه بستری میکنن😅

ممکنه طبیعی تا ۴۲ هفته ام طول بکشه😂 سزارین تقریبا ۳۸ هفتس

سوال منم هست

سوال های مرتبط

مامان فندق مامان فندق هفته سی‌وهشتم بارداری