طبیعی باید تا ۴۰صبر کنی یا دردت بگیره بری
سزارین زودتره
من تا جایی که میدونم نهایتش ۹ ماه و ۹ روزه و بیش از این بچه رو نگه نمیدارن و بستری میکنن فکر کنم امپول میزنن برای بارداری
مامانم میگفت سر من دقیقا ۹ ماه و ۹ روز بود و هیچ دردی نداشته دیگه میره میگه بستری میکنن😅
ممکنه طبیعی تا ۴۲ هفته ام طول بکشه😂 سزارین تقریبا ۳۸ هفتس
سوال منم هست
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.