۴ پاسخ

عزیزم من طبق چیزی دکتر بهم میگفت که روز پریودی را از کی باید حساب کنی میگم . از عصر به بعد اگر پریود شدی باید روز بعد را تاریخ اولین روز حساب کنی . برای شما میشه ۱۲

عزیزم قبلا از دکتر زهره فرزاد مهاجری نوشته بودید چجوری باید نوبت بگیرم شماره مطبشو دارید!؟

سیکل ۳۰ روزه هستی ؟

11عزیزم

سوال های مرتبط