۸ پاسخ

منم امروز بردم واکسن به دنیا اومدنی2550بود امروز 5کیلو بود قدشم 48بود شده 58 دکتر گفت عالیه نمودارش

از نظر نمودار یه خورده کم هست ولی بعضیا ژنتیکی هستن

آره منم ۳۰۵۰ بود ۴۴۰۰ دوماه الان چهار ماهش ۶ کیلو

پسر من تولد ۳۶۰۰ دوماهگی ۶۵۰۰

یه کم کمه ولی جای نگرانی نیس بیشتر بده بخوره اگ اشتها داره

دختر من الان۵۳روزشه.تولدش ۳کیلو هشتاد بود.الان ۴۷۰۰

وزن تولدش ۳۱۵۰
وزن دو ماهگی ۵۸۹۰

اره عزیزم من ۲۸۰۰ بود شد ۴

سوال های مرتبط

مامان هویج خانوم💗 مامان هویج خانوم💗 ۱۵ ماهگی