ب من کی میدع نامه واس بیمارستان 🤔
وای بخدا من ک دیگ از دست دکترم خسته شدم ن میاد ن درست جوابمو میده
من گفتم ۳۷ هفته و ۵روز عملم کنه گوش نمیده انگار حواسش تو آسمونه
میترسم شوهرم الکی بیاد یکشنبه این عملم نکنه
من دیرووزرفتم قراره سه شنبه برم بستری بشش
همین هفته باید نامه بهت میداده دیگه
از الان میتونی بری
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.