کاسنی و از کی و چقد خوردین برا زردی نگرفتن بچه

۷ پاسخ

من از قبل بارداری میخوردم هنوزم میخورم 🤣

بیشتر به گروه خونی مادر و بچه ربط داذه

یک ماه آخر روزی کمتر از نصف استکان، حالا من که می‌خوردم بچم زردی نداشت، ولی میگن ربطیم نداره

عزیزم ازالان نخوریا..مطمئن شوید زمان دقیقش کی هست بعد استفاده کن

منم از سی و پنج هفته میخورم روزی نصف فنجون گاهیم یادم میره بخورم

نخوردم کلا . چون ربطی نداره بیشتر میگن به خون فک کنم . و گرم نگه نداری بچه رو

من از اول نه ماهگی میخوام بخورم

سوال های مرتبط

مامان متین
ماهان مامان متین ماهان ۹ ماهگی
مامان فندوق کوچولو مامان فندوق کوچولو ۸ ماهگی