دکتر در ده هفتگی در سونو گفت ، بچه ت پسره، آیا درسته؟

۷ پاسخ

من جوانه زده بود، بهم نشون داد

من ۱۳هفته بودم رفتم گفتش دختره اشتباه گفت باز ۱۰هفتگی که خیلی زوده

😑😐😑😐😑😐

من 12هفته رفتم سونوگرافی انتی گفت از حرکاتش ممکنه پسر باشه هفته گذشته رفتم انومالی گفتن پسره

نه فقط حدس و گمانه چون جوانه جنسیش هنوز بیرون نزده

ده هفتگی خیلی زوده چطور گفته

احتمال خطا تو این هفته زیاده

سوال های مرتبط

مامان محمد مامان محمد هفته سی‌وهشتم بارداری