اره منم زدم عوارض نداره فقط تا یکی دوروز جاش خیلی کم درد میکنه
یکی دوروز دستم درد میکرد و بی حال و گیج بودم
بعدش اوکی شدم
نه عوارض نداره بزن.
شاید دست درد بگیری و یه کم بی حال بشی
من زدم هیچ عوارضی نداره فقط دو سه روز دوش و اینا نگیر
من دیروز زدم
هیچ علائمی ام ندارم
کوچولوم خوبه حالش تکون میخوره
بزن عوارض نداره فقط یکی دو روز دستت ی کوچولو درد میکنه
من وقتی بهداشت بودم ی خانمی ۳۶ هفته بود بهش گفت نزن الان چون نزدیک به زایمانت هست نزن
من ۲۸ هفته زدم واجبه ولی تو هفته شما رو نمیدونم
من ۳۰ هفته زدم فقط یکم تا دوروز دست دردمیکنه من روزبعدش بیحال بودم بعدش اوکی شدم
اگر ده سال بیشتره که نزدید، باید بزنید. منم 36 هفته زدم.
فقط دستم سنگینی می کرد
من هفته 26زدم عوارض نداشت خیلی
چقددیر گفتن بزن عزیزم من ۳۰ هفته زدم عوارضم نداره
من هفته پیش زدم ن هیچی نیس یکم دستت دزدمیگیره ک اگ باهاش کارنکنی زیادتکونش ندی دردم نمیگیره
من زدم عوارض ندارع فقط یکی دو روز جاش درد میکنه خیلی کم
منم دیروز زدم
من زدم چند روز پیش، خیلی مهمه بزن عزیزم، عوارض نداره ،هم خودتو هم بچرو ایمن میکنه، فقط فکر میکنم تو هفته شما دیگه دیر شده باشه که
بله من چند روز پیش زدم نه عوارض نداره حتما بزنید لازمه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.