من امروز رفتم واکسن کزاز زدم کسی زده

۱۷ پاسخ

من هنوز نزدم. به بهداشت گفتم گفتن بعد زایمان بیا بزن👀

من اونهفته زدم

منم 36هفته زدم دکترم گفت بزن

من خیلی وقته زدم هفته ۲۸

بهداشت به من گفت ۲۸ هفته بیا بزن

من هفته پیش زدم دست درد نشدم ولی سردرد و بی حالی داشتم

من هنوز ۱۰ سال نشده

الان دارم‌میرم بزنم 😃

بهداشت زدی؟

من ۴ سال پیش زدم

من هفته ۳۰ رفتم زدم. تا دوروز دستم سنگین بود.

نه فقط دو روز دستم درد میکرد

من ۳۰ هفته بودم زدم

من اول بارداری زدم

من ۲۸ هفته زدم

من ۴ سال پیش زدم دیگه نیاز نبود

من ک هنو نزدم

سوال های مرتبط

مامان نمیدونم مامان نمیدونم روزهای ابتدایی تولد
مامان سارا و آرسام😍 مامان سارا و آرسام😍 ۳ ماهگی
مامان فندق مامان فندق ۸ ماهگی
مامان پسرکوچولوم😘 مامان پسرکوچولوم😘 ۱۱ ماهگی