هیچ کاری نکردم.دیروز زدم
دستم درد میگیره ولی کاری نکردم.خوب میشه
همون اولین روز سه بار کمپرس سرد بزار
یکم دست ادم درد میکنه ولی میشه کارای روزمرگی رو انجام داد
به من گفت قرص نخور الکی ضرر داره چون اصلا دردی نداره.
کمپرس سرد بزار من زدم شبش کمپرس گرم گذاشتم بد تر شد باد کرده بود درد میکرد ولی فرداش کمپرس سرد گذاشتم بهتر شد
هر ۶ ساعت استامیفن خوردم تب نکنم تا شبش
همه باید بزنن؟ یا مربوط به یه سنی به بعده؟
منم دو سه روز پیش زدم . همون روز کمپرس سرد گذاشتم یکم جا واکسنم درد میکرد . از فرداش خوب شد دیگ
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.