امروز رفتم واکسن کزاز زدم بعدش چیکار کردین؟

۶ پاسخ

هیچ کاری نکردم.دیروز زدم
دستم درد میگیره ولی کاری نکردم.خوب میشه

همون اولین روز سه بار کمپرس سرد بزار
یکم دست ادم درد میکنه ولی میشه کارای روزمرگی رو انجام داد
به من گفت قرص نخور الکی ضرر داره چون اصلا دردی نداره.

کمپرس سرد بزار من زدم شبش کمپرس گرم گذاشتم بد تر شد باد کرده بود درد میکرد ولی فرداش کمپرس سرد گذاشتم بهتر شد

هر ۶ ساعت استامیفن خوردم تب نکنم تا شبش

همه باید بزنن؟ یا مربوط به یه سنی به بعده؟

منم دو سه روز پیش زدم . همون روز کمپرس سرد گذاشتم یکم جا واکسنم درد میکرد . از فرداش خوب شد دیگ

سوال های مرتبط

مامان 💝👼فندق🌰💝 مامان 💝👼فندق🌰💝 هفته سی‌ام بارداری
مامان فندق مامان فندق ۴ ماهگی
مامان Kimia مامان Kimia روزهای ابتدایی تولد
مامان زهراکوچولو🫀❤️ مامان زهراکوچولو🫀❤️ ۱۰ ماهگی
مامان 🌸حَبه قَند🌸 مامان 🌸حَبه قَند🌸 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان گردالو مامان گردالو هفته سی‌وچهارم بارداری