من تب نکرذم استامینوفن نخوردم کمپرسور یخ گذاشتم روز اول که داغ بود دستم روز بعد اب گرم
با اون دستت کار سنگین نکن
اره اولش کمپرس یخ بزار بعد گرم استامینوفنم هر شش ساعت دکتر گفت بخورم بعد یه هفته هنوز بازوم ورم و درد داره😅
بهتر که عزیزم کمپرس سرد کنی و فعالیت با اون دستت امروز نکنی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.