سلام، امروز واکسن کزاز زدم کار خاصی نمیخاد انجام بدم؟

۳ پاسخ

نه کاری نداره بیشتر افراد حتی تب هم نمیکنن. من فقط چند روز دستم درد میکرد
پرونده بهداشت تشکیل نداد؟ من رفتم برا واکسن همون موقع پرونده تشکیل دادن

ن فقط کمپرس گرم و سرد ک دستت اذیت نشه، اگه تبک داشتی استامینوفن ساده بخور

بهداشت زد برات ؟

سوال های مرتبط

مامان گردالو مامان گردالو هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان الماس💎💞💕 مامان الماس💎💞💕 روزهای ابتدایی تولد
مامان نخودسبز🩷 مامان نخودسبز🩷 هفته سی‌وششم بارداری