واکسن کزاز زدم چیکارایی انجام بدم دستم فلج نشه؟😁😁

۱۰ پاسخ

لعنت ب اون دکتر احمق گاو من
من قبل بارداری هم تحت نظر بودم
یه کلمه زر زده بود برو واکسن کزاز بزن همونو قبل بارداری میرفتم میزدم استرس هیچی رو هم الان نمیکشیدم
میدونم خیلیا دوره بارداری زدن و میزنن این واکسنو الحمدلله هیچ عوارضی هم نداشته ها
ولی وقتی یه نفر قبل بارداریشم تحت نظره اون دکتر نبایذ این چیزا رو بگه بهش؟

این واکسن رو همه باید بزنن؟

من زدم درد میکنه🙁

روی دستت نخواب

من کاری نکردم دردی هم نداشتم فقط همون روز اول رو دستم که میخوابیدم درد میگرفت همین

من قبل بارداری زدم کاری هم نکردم بعدش فقط کمپرس سرد گذاشتم
ولی تا یک هفته درد میکرد دستم

هیچی دو روز یکم درد کرد بعد خودش خوب شد 😄

فقط کمپرس آب سرد روز اول ب بعدش گرم
دستتو زیاد تکون ندا کاریش نباش
همین

چرا اینقدر زود زدی

من زدم هیچکاریم نکردم

سوال های مرتبط

مامان فندوق💙💙 مامان فندوق💙💙 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان مهـراد  💙 مامان مهـراد 💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان شازده پسر 😍 مامان شازده پسر 😍 هفته سی‌ودوم بارداری