منم زدم تا چند روز یکم دستم درد میکرد کار خاصی نمیخاد بکنی
اصلا درد نداره فقط دستت یکم درد میکنه اونقدراااا درد نداره
من زدم اصلا مشکلی برام نشد خداروشکر
من زدم اصلا حال بدی نداشت فقط تا دوروز بازوم درد خیلی خفیفی داشت
بهم گفت اول کمپرس سرد بذار بعد گرم
کارسنگین بادست انجام نده همین من که زدم مشکلی نداشتم اصلا
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.