۵ پاسخ

منم زدم تا چند روز یکم دستم درد میکرد کار خاصی نمیخاد بکنی

اصلا درد نداره فقط دستت یکم درد میکنه اونقدراااا درد نداره

من زدم اصلا مشکلی برام نشد خداروشکر

من زدم اصلا حال بدی نداشت فقط تا دوروز بازوم درد خیلی خفیفی داشت
بهم گفت اول کمپرس سرد بذار بعد گرم

کارسنگین بادست انجام نده همین من که زدم مشکلی نداشتم اصلا

سوال های مرتبط

مامان نمیدونم مامان نمیدونم روزهای ابتدایی تولد
مامان 🌸حَبه قَند🌸 مامان 🌸حَبه قَند🌸 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان گردالو مامان گردالو هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان 💝👼فندق🌰💝 مامان 💝👼فندق🌰💝 هفته سی‌ام بارداری
مامان نخودسبز🩷 مامان نخودسبز🩷 هفته سی‌وششم بارداری