۱۰ پاسخ

هفته پیش زدم. جاش متورم شد تا چند روز روش میخوابی کمی اذیته. و از هفته پیش درد کوچکی تو انگشتای هر دو دست دارم. میگم اگر کمبود منیزیم کلسیم بود قبلا بروز میکرد نه الان. البته داره بهتر میشه و خداروشکر نه تب کردم نه مث قدیما دردناک بود

یکم دست درد میگیری تا دو روز
برا تب هم استامينوفن 325 بخور
غذا هم هر چی خوردی موردی نداره

منم دیروز زدم اوکی بودم اما امروز خیلی درد دارم

منم دیروز زدم عزیزم تب نکردم یکم تادیشب دردمیکرد ولی دیگه دردنکرد

در هر بارداری باید زد؟؟؟

فقط از دستت زیاد استفاده نکن بزار بدون حرکت باشع
شبم موقع خواب روش نخواب
تا صبح اکی میشه اگر رعایت کنی

عزیزم هرچهارساعت امروزکمپرس سردبزارفرداکمپرس گرم اگه دیدی تب داری میکنی استامینوفن بخور

منک تب نداشتم فقط جای واکسن سفت شد و کمپرس سرد گرم گذاشتم چیز سنگین بااون دست برنداشتم

نگران نباش چیزیت نمیشه فقط تا دوروز جای واکسن درد میگیره منم زدم فقط همون قسمت درد داشتم غذا هم مثل قبل میتونی همه چی بخوری

هر 4 یا 8 ساعت استامینوفن ساده. ابتدا کمپرس سرد به مدت 4 ساعت و بعد کمپرس گرم به میزان دلخواه تا تسکین درد دست

سوال های مرتبط

مامان دلارام و تو دلی مامان دلارام و تو دلی روزهای ابتدایی تولد