۱۱ پاسخ

نه ربطی به واکسن ندارن استراحت کن

شاید سردت شده.من زدم ب شکم ربطی نداشت بازوم یکم درد میکرد.بیرون ک میری ی شالی چیزی ب شکمت ببند هوا سرده نی نیت سردش میشه

شایددلپیچه باشه

ما مامانا تا این فسقلیا رو به دنیا بیاریم خودمون هزار بار می‌میریم.

احتمالا واسه سرماس
من همیشه زیر دلم درد می‌کنه و دکترم گفته طبیعیه. اما سه روز پیش رفتم بیرون انگار سرما زده بود دل درد بدی شکممو گرفته بود که خیلی ترسیده بودم. ولی خوابیدم صبح که بیدار شدم دیگه نبود. احتمال داره واسه سرما باشه. ولی بازم احتیاط کن. دیدی بیشتر شد. حتما برو دکتر

من چن هفته پیش زدم فقط یکم تب و دست درد داشتم

عزیزم کجای دلت درد می‌کنه

خب به دکتر بگو
منم بایدبزنم چون تو دبیرستان زدم.

منم الان واکسن کزاز زدم
ولی درد شکم ندارم

وای منم میخام برم بزنم نکنه مشکلی پیش بیاد

بعد آمپول اینجوری شدی

سوال های مرتبط

مامان فندق مامان فندق ۴ ماهگی
مامان 🐣پسر طلا🫀 مامان 🐣پسر طلا🫀 ۱۰ ماهگی
مامان دلارام و تو دلی مامان دلارام و تو دلی روزهای ابتدایی تولد
مامان Kimia مامان Kimia روزهای ابتدایی تولد
مامان 💝👼فندق🌰💝 مامان 💝👼فندق🌰💝 هفته سی‌ام بارداری
مامان زهراکوچولو🫀❤️ مامان زهراکوچولو🫀❤️ ۱۰ ماهگی
مامان نمیدونم مامان نمیدونم روزهای ابتدایی تولد