منم امروز واکسن کزاز زدم

۳ پاسخ

درد داشت عزیزم؟

منم صبح زدم. ولی فعلا نه تب دارم نه دست درد

تا چند هفته میشه زد؟ منم باید بزنم هی امروز فردا میکنم

سوال های مرتبط

مامان ویهان و نویان❣️ مامان ویهان و نویان❣️ هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان جان جانان مامان جان جانان ۱۲ ماهگی
مامان سارا و آرسام😍 مامان سارا و آرسام😍 ۳ ماهگی
مامان فندق مامان فندق ۸ ماهگی
مامان آیدا مامان آیدا روزهای ابتدایی تولد
مامان زهراکوچولو🫀❤️ مامان زهراکوچولو🫀❤️ ۱۰ ماهگی
مامان نمیدونم مامان نمیدونم روزهای ابتدایی تولد