منم واکسن کزاز زدم🤕

۶ پاسخ

روغن گوسفندی داری بزن روش با حوله گرم نگهش دار رو همون دستت هم نخواب

تا کی فرصت داریم بزنیم

من زدم هیچ دردی نداشت ۲۸ هفته زدم بعد چند روز دیدم یک کوچولو خودش کبود شده که بعدم کامل خوب شد

منم نزدم استرسشو دارم😢
تا چند هفته وقت داریم بریم؟

درد داشت؟ منم اخرين بار دبيرستان بودم فك كنم زدم

همین الان حوله گرم رو دستت بزار که درد نگیره

سوال های مرتبط

مامان ویهان و نویان❣️ مامان ویهان و نویان❣️ هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان پسرکوچولوم😘 مامان پسرکوچولوم😘 ۱۱ ماهگی
مامان فندق مامان فندق ۴ ماهگی
مامان سارا و آرسام😍 مامان سارا و آرسام😍 ۳ ماهگی