۴ پاسخ

من کته درست میکنم برنج سفید خورشتی ک خودمون میخوریم ابشو میریزم روش خیلی خوشش میاد

رب اصلا خوب نيست، پوره گوجه خودتون درست كنيد

کته که مجازه
پیاز من تو غذا میزنم بعد ورش میدارم ربم یکه کوچولو میزنم به غذاش

من که از اول همه چیز میدادم

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی ۱۵ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی ۱۵ ماهگی