ببخشید خانما اسهال نوزاد طبیعیه؟!

۱ پاسخ

اسهال که خوب نیست معلومه خیلی خطرناکه

ولی من یه بچه اوردم تا یه ماه هم دستشوییش شل بود

سوال های مرتبط

مامان یکی یدونه مامان یکی یدونه ۱۴ ماهگی
مامان پرنس و پرنسس مامان پرنس و پرنسس ۱۴ ماهگی
مامان مرسانا و آوینا مامان مرسانا و آوینا ۱۰ ماهگی