۴ پاسخ

برید حتما دکتر یا بیمارستان منم همینجورشدم دکتر نوارقلب و ازمایش نوشت

ااا منم اینجوری شدم یعنی از علائم زایمانه؟؟؟ من رفتم سرم زدم قرص خوردم دکتر برای چهارشنبه وقت سزارین داده

عزیزم ماه اخر دلپیچه واسهال بده برو دکتر

من دو روز مونده به زایمانم همین علائم رو داشتم

سوال های مرتبط