۵ پاسخ

من یه بار درد داشتم ۳۵هفته معاینه شدم دهانه رحمم بسته بود. ولی معمولا ۳۷ هفته به بعد معاینه میکنن.. البته بستگی داره درد داشنه باشی لکه بینی که معاینه کنن

من ۳۶ هفته و ۳روز بودم

هفته های آخر بارداری ۳۶ به بعد

معاینه لگن با معاینه تحریکی اینا فرق داره؟
معاینه لگن لگن رو معاینه میکنن؟؟؟

سوال منم هست

سوال های مرتبط

مامان 💐🧡  mahdis💐 مامان 💐🧡 mahdis💐 ۱۱ ماهگی
مامان نورا  و نیکا👼 مامان نورا و نیکا👼 ۱ ماهگی
مامان محمد صدرا مامان محمد صدرا ۲ ماهگی