کیا ازمایش قند دومدحله ای دادن و شربت نخوردن؟؟

۵ پاسخ

من دو مرحله ای دادم ولی شربتم خوردم

من دو مرحله ای دادم ولی شربت رو خوردم

دوستم ۲ مرحله ای بود و نیازی نیست شربت

من شربت نخوردم، اون یکی دیگه رو دادم

من عزیزم

سوال های مرتبط

مامان داوین و دایار مامان داوین و دایار هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان فندوق مامان فندوق هفته دوازدهم بارداری