۹ پاسخ

اگه دقت کنی گوشواره های که باهاش با تفنگ گوش رو سوراخ میکنن اصلا تیز نیست و سطحش صافه
وقتی میزارن تو تفنگ قشنگ گوش رو پاره می‌کنه و درد داره
ولی انژیوکت چون نوکش تیزه سریع و راحت گوش رو سوراخ می‌کنه
و اینکه تو روش تفنگی چون خیلی خوب دید ندارن هرجا که شد رو سوراخ میکنن ولی تو انژیوکت قشنگ سوراخ خارو قرینه علامت میزارن و سوراخ میکنن
این تجربه من بود

عزیزم انژیوکت روش بهتری هست از تفنگی
درد کمتری داری و دقیق‌تر سوراخ میکنه

نخ و سوزن
بچم یه نق هم نزد.
دو هفته چرب کردم بعدش طلا انداختم

منم میخوام کوشای دخترمو سوراخ کنم هنوز مونده

تفنگی

نخ و سوزن😂👌🏻👌🏻

تفنگی سزیعتره

تفنگی هم خیلی خوب بود سریع

من تنفنگی سوراخ کردم راحت بود راضی بودم

سوال های مرتبط