سلام بچه ها آغوشی خوبه بگیرم ؟

۳ پاسخ

اگه کمر درد و شونه درد ندارین عالیه

آره فقط چیکو نگیر 😅

من برند چیکو گرفتم اصلا خوب نبود خیلی آزاده بچه رو شکم من قرار میگرفت. یه برند خوب بگیر بچه توش کیپ باشه خوبه به کارات میرسی

سوال های مرتبط

مامان مهراد🩵 مامان مهراد🩵 ۱۷ ماهگی