این اغوشی خوبه؟اصلا اغوشی کاربردی هست؟؟

۱۰ پاسخ

اگه میخوای شیک پوش باشی مارو انتخاب کن با بهترین کیفیت و شیک ترین لباس ها و مناسب ترین قیمت ها😍🥰👗


✅ارسال#رایگان به سراسر کشور
✅ قیمتـــامون که مناسب ترینه🤩👗
✅ تایید روبیکا و کانال رضایت داریم💪🏻
✅ #خرید_با_کیف_پول_امن_روبیکا_داریم 



خودت بزن رو لینک ببین تا پاک نشده😎


@tictac_nini_mama2
@tictac_nini_mama2
@tictac_nini_mama2

تصویر

چی کار کردی عزیزم شما خریدی ؟ راضی بودی ؟

خانوما اونی که شما تا چله استفاده کردید قنداق سویسیه این آغوشی تا ۱ ساله آره عزیزم خیلی کاربردیه بیرون پارک همه جا میتونی ببریش تازه کمر درد هم نمیشی

ایننن

تصویر

من تا چله استفاده کردم بعد کوچک شد براش

وااای منک بچم دیگ جاش نمیشه تو اغوشی گفتم کاش بزرگش بود میخریدم انقد عالی

کو عکس نیست ک

کو اغوشی؟؟

آره عزیزم به جثه بچه بستگی داره ولی حدودا تا چله استفاده میشه واقعا واسه نگه داشتن بچه نیازه

ما ک یکسره داریم ازش استفاده میکنیم

سوال های مرتبط

مامان ابوالفضل مامان ابوالفضل ۵ ماهگی
مامان مهراد🩵 مامان مهراد🩵 ۱۷ ماهگی
مامان آتریسا مامان آتریسا ۱۶ ماهگی
مامان mmmmm مامان mmmmm ۱۲ ماهگی
مامان آیهان مامان آیهان ۷ ماهگی