۱۱ پاسخ

وزنش چقدره الان اذیت نمیشی

من اگه از آغوشی استفاده کنم کمرم به فنا میره. بند سوتین کمر منو به فنا میده فکر کن بچه آویزون کنم بهش 😵‍💫😵‍💫😵‍💫
بنازم کمرت رو 🧿

اره خیلیی خوبه مخصوصا تو خونه

من خواستم بگیرم فروشنده گفت به نظرم نگیر به مهره های کمر بچه فشار وارد میشه 😑

نههه منکه اصلا خوشم نمیاد بچه رو بغل کنم دستم درد بگیره یک دست دیگه دارم ولی اغوشی که استفاده میکنم کمر و گردنم نابود میشه کلا تکون نمیتونم بخورم خیلی فشار میاد به کمر

من بهترین برند آغوشی دنیارو دارم از استرالیا برادر شوهرم خرید و فرستاد ولی اصلا باهاش اوکی نیستم بنظرم همه چی ب عادت هست ک من عادت نکردم بهش ......

از چند ماهگی میشه استفادش کرد

عالیه منم دارم یکبار استفاده کردم خیلی به درد بخوره

منم اینفنتیتو خریدم خیلی راضیم

چقد خوب ولی من نت کالسکه گرفتم نه آغوشی 😅

گردن یا دستتون اذیت نمیشه؟

سوال های مرتبط