اره من دارم خیلی خوبه
دخترمم دوست داره
برا باباها مناسبه .... من نتونستم بندازم سنگینی بچه فشار میورد رو شونه و کمرم
از کی میشه بچه رو توی آغوشی گذاشت؟
دخترمن هنوز گردن نگرفته
من دارم افرا توش راحته
بیرونم میریم باهاش
حتی همینجا هم میخوابه
عالیع عزیزم من خرید اینا میرم یا با همسرم میریم بیرون خیلی کاربردی هست حتی گاهی تو خونم استفاده میکنم
اره من گرفتم خوبه مثلا فروشگاه میرم خیلی بکارم میاد یا تو خونه هی بهانه بغل کردن میگیره تو اغوشی به کمرت کمتر فشار میاد
من همین مدلو دارم خیلی ام راضی ام بچه ام توش راحته بازار حتی رفتم باهاش
آغوشی پارچه ایی فامر بیبی بهترینه،اینا اصلا خوب نیست
من. دارم راضی ام
اگه میخوای شیک پوش باشی مارو انتخاب کن با بهترین کیفیت و شیک ترین لباس ها و مناسب ترین قیمت ها😍🥰👗
✅ارسال#رایگان به سراسر کشور
✅ قیمتـــامون که مناسب ترینه🤩👗
✅ تایید روبیکا و کانال رضایت داریم💪🏻
✅ #خرید_با_کیف_پول_امن_روبیکا_داریم
خودت بزن رو لینک ببین تا پاک نشده😎
@tictac_nini_mama2
@tictac_nini_mama2
@tictac_nini_mama2
رفتم بخرم ازاینکه بچه رو بایدبزارم توش وحشت کردم دیدم کارمن نیست بچه میفته💁🏻♀️
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.