۶ پاسخ

خود بیمارستان

واتاق عمل بگو که برات بزارن من آستانه تحمل دردم خیلی خیلی پایینه زایمان اولم پمپ درد نداشتم وافعا اذیت شدم وخیلی بد بود این سری گرفتم بی نهایت راضی بودم واقعه دردرو کنترل میکنه به بیمارستان خصوص و دولتی هم ربطی نداره من دولتی بودم و وصل کردن هرمس که سزارین میکنه حتما بگیره واقعا عالیه نجات دهنده است

منو داشتن میبردن اتاق عمل پرسیدن و از همسرم رضایت گرفتن

هیچ فایده نداره

برا تشکیل پرونده که میری باید بگی ک پمپ درد هم میخوای

بیمارستان خصوصیاخودشون پیشنهاد میدن

سوال های مرتبط