تن ماهی کیا میخورن چجوری درست میکنید معمولا

۸ پاسخ

پیاز رو خوب تفت میدم دارچین و شوید و زردچوبه و فلفل سیاه میزنم بعد تن ماهی رو داخلش سرخ میکنم و مواد رو با برنج دم میکنم و زعفران هم میزنم

کته درست میکنم
تن ماهی رو هم بیست دیقه میجوشونم
میخوریم

مگشت باهاش درست میکنم

کته .تن ماهی جوشیده گاهی سرخ میکنم با روغن خودش گاهی نه

اول کنسرو رو ۲۰ دقیقه میجوشونم بعد شوید پلو درست میکنم تن ماهی رو قاطیش میکنم میذارم دم‌بکشه بعد تخم مرغم نیمرو میکنم میزنم تنگش با سیر ترشی🤤🤤🤤

پیاز سرخ شده همراه با ادویه بعد تن ماهی رو رانش میریزم دور خودش رو به پیاز سرخ شده اضافه میکنم بعد گشنیز خورد شده به همراه سیر له شده و پودر شنبلیله میزارم سرخ شده در آخر رب و آب نارنج اضافه میکنم

ساده با پلو بیشتر دوس دارم با سیر ترشی

یا قلیه تن ماهی درست میکنیم
یا با پلو شوید میخوریم
یا غذای تنبلونه با نون و سیب زمینی سرخ شده کنارش میخوریم

سوال های مرتبط

مامان امیر محمد مامان امیر محمد ۶ سالگی