میشه نگا کنید ۱۲ روز تاخیر دارم

تصویر
۱۵ پاسخ

مثبتههه

هاله داره ولی زود ازمایش نده شاید بتات کم باشه صبر کن پررنگ بشه بعدا

برو ازمایش بده این مثبت هست
درد پریودی هم بخاطر بارداری میاد سراغت منم الان ۴ هفته ام ولی درد پریودی دارم گفتن طبیعیه

برا ۱۲ روز ناخییز خیلی کم رنگه برو ازمایش

مثبته عزیزم مبارکه 😍

هاله داره امیدوارم مثبت باشه برات🥹♥️

برو آزمایش بتا بده

علائم هم داری مثل درد سینه یا درد زیر دل مثل پریودی

چند روز از پریودیم گذشت

هاله داره

اگر زیر دو سه دیقه افتاد شبیه تست من شده مثبت😍

هاله دار انگار

یه هاله خیلی ضعیفی داره
بتا دادی؟

هاله داره

هاله داره عزیزم برو آزمایش بده

سوال های مرتبط

مامان جوجه مامان جوجه هفته هفتم بارداری
مامان هانا مامان هانا هفته سی‌ام بارداری
نینی نینی قصد بارداری