مثبتههه
هاله داره ولی زود ازمایش نده شاید بتات کم باشه صبر کن پررنگ بشه بعدا
برو ازمایش بده این مثبت هست
درد پریودی هم بخاطر بارداری میاد سراغت منم الان ۴ هفته ام ولی درد پریودی دارم گفتن طبیعیه
برا ۱۲ روز ناخییز خیلی کم رنگه برو ازمایش
مثبته عزیزم مبارکه 😍
هاله داره امیدوارم مثبت باشه برات🥹♥️
برو آزمایش بتا بده
علائم هم داری مثل درد سینه یا درد زیر دل مثل پریودی
چند روز از پریودیم گذشت
هاله داره
اگر زیر دو سه دیقه افتاد شبیه تست من شده مثبت😍
هاله دار انگار
یه هاله خیلی ضعیفی داره
بتا دادی؟
هاله داره
هاله داره عزیزم برو آزمایش بده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.