لعنت ب زردی😭😭

تصویر
۹ پاسخ

این نیز بگذرد

جان بچه🥺

زردیش چنده؟

بدترین چیز برا مادر همینه بچشو اینجور ببینه خیلی سخته واقعا 🥺🥺

بعد اینکه زردیش ۷_۸ شد قطره نئوناستر بده دوباره بالا نره من اینکارو کردم

درست میشه واقن روزای بدیه

خیلی بده همه این روزارو رو دیدیدم قوی بلش

واي ياد دخترم افتادم نه روز ان اي سيو بود چند بارم وارد اين دستگاه شد😓

بگردم

سوال های مرتبط

مامان 𝔞𝔟𝔱𝔦𝔫🩵🍊 مامان 𝔞𝔟𝔱𝔦𝔫🩵🍊 ۷ ماهگی
مامان 🩷گندم و گیسو🩷 مامان 🩷گندم و گیسو🩷 هفته دوازدهم بارداری