مو تو چشم پسرم هست رو سیاهی چشش چ کنم دراد

۱۰ پاسخ

منکه دست نزدم خودش در امد

خودش در میاد

خودش درمیاد

من دستامو میشورم و با بستن چشمش میکشمش رو سفیدی، بعد با دستم درش میارم

من اینجور مواقع قطره استریل چشمی میریزم خودشچشماشو باز و بسته میکنه میره گوشه چشمش درمیارم

من که در اوردم خودم
انگشتمو شستم همینطور که نم داشت خیلی آروم میکشیدم تو چشمش تا مو حرکت کرد از گوشه چشمش در اومد

آروم با دستت روی چشمش از طرف گوشش بکش به طرف بینیش خودش درمیاد
چشماش ببنده اینکاررو بکن روی پلکش

دست نزن خودش در میاد چشم حساسه خدای نکرده عفونت میکنه

دست نزن خودش در میاد

ولش کن خودش میره

سوال های مرتبط