۸ پاسخ

یادمه مامانم گوش برادرمو چسب میزد😂🤦🏼‍♀️

من روسری میبندم تو خونه برا پسرم🤦🏻‍♀️موقع خواب همش یک طرفی میخوابه مجبور شدم ببندم بااینکه میبندم بازم گاهی وقتی میبینم تا شده گوشش

اگر ارثی باشه با هیچ مدل چسب و کلاهی اوکی نمیشه

مال دخترمن شده چون اصلا کلاه سرش نکردم. هدبند میزنم تا چند ساعت بعدش خوب میشه

خانواده ی شوهرم و شوهرم همشون گوشاشون بله میترسم منم پسرم اینجوری بشه فعلا خوبه ولی میترسم یواش یواش بشه😭😭😭

کلاه بزار قدیمیا پارچه های باریک رو دور سرِ نوزاد میبستن که گوشای نوزادم میگرفت الان میشه از این هد بندها استفاده کرد که بل نشه

من ک از اول نوزادی گذاشتم الان حس‌میکنم یکم بل شده اگر ارثی باشه کاریش نمیشه کرد عزیزم

اره بذار اگه بدش نمیاد

سوال های مرتبط